Muzyka w sklepie przyjazna dla słuchacza

www.ucezara.pl iluzjonista

Klientom, robiącym zakupy w supermarketach lub innych większych sklepach, często czas spędzany wśród półek umila płynąca z głośników muzyka. Jest to znany sposób na to, by wnętrze sklepu wydało się przyjemniejsze, bardziej klimatyczne, a tym samym lepiej zachęcające do pozostania w nim. Muzyka do sklepu stanowi zwykle połączenie przebojów wszystkim znanych z nowościami, które na przykład dopiero pojawiły się w radiu. Dzięki takiemu zestawieniu najłatwiej trafić w gusta potencjalnego klienta, ponieważ zazwyczaj większość osób interesuje się właśnie taką muzyką. Klienci bardziej wymagający zdarzają się, wbrew pozorom, dość rzadko, tak więc muzyka do sklepu trafiająca w uśrednione gusta jest w sam raz. Zmienia się w ciągu roku – jeśli nadarza się okazja, puszczane są utwory pasujące do danego święta czy choćby pogody; naturalnie dzieje się tak tylko wtedy, gdy wybór piosenek jest od kogoś zależny, bo większość supermarketów korzysta po prostu z gotowych składanek. Muzyka do sklepu przeważnie jest przyjazna dla słuchacza, optymistyczna i dynamiczna, dzięki niej zakupy stanowią przyjemną czynność, a przerwy przeznaczone na oczekiwanie (na przykład na partnerkę, która utknęła w przymierzalni) można spędzić tupiąc do rytmu czy podśpiewując pod nosem.

Wioska El Pueblo

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *